Hoe het allemaal begon
Wesley, de oprichter van Wabber, was onder de indruk van de maatwerkoplossingen die we voor andere klanten realiseerden. Aangezien ‘werk op maat’ ook één van hun kernwaarden is, was de klik snel gelegd. We besloten de krachten te bundelen: wij werden hun vaste contentpartner verantwoordelijk voor alles wat met branding, video en online zichtbaarheid te maken heeft.
Wat doen we nu?
Wabber wil online uitstralen waar ze voor staan. Samen werken we aan visuele content die niet alleen klanten aantrekt, maar ook nieuw talent aanspreekt. Door branding-video’s, motion design en short-form content geven we tech een gezicht en maken we abstracte oplossingen tastbaar op een frisse, creatieve manier die bij deze tijd past.
Wat is ons doel?
Het doel is helder: de groei van Wabber versnellen door online naamsbekendheid op te bouwen. We willen laten zien dat technologie niet saai hoeft te zijn. Via opvallende content, creatieve campagnes en slimme visuals versterken we het merk Wabber. Zodat ze niet alleen technisch sterk zijn, maar ook visueel herkenbaar worden in de markt.











